Suddenly: Pictures, Everywhere!

Jag har sjukt många bilder som tagits med bra folk under en massa olika tillfällen. Det slog mig att jag borde kolla igenom dem igen nån gång, ty nu så här 2 dagar före fysiktentan. Så här har ni: Bilder jag tycker om.

Vi kan börja med födelsedagsfoton, det verkar nästan som att folk inte gör annat än att fylla år, flera gånger om året tillochmed.
När Kix blev 20 hade hon prinsessparty så här kommer de bästa bilderna på det.



Emelie har också fyllt år några gånger... Men först blev hon 19



Sen blev hon 20 och hade ett nytt kalas, med mindre studsmatteaction.




En gång i tiden har jag också fyllt år, 18 närmare bestämt.

 Det finns fullt av bilder med märkpennekladd men de orkar jag inte lägga upp.

För snart ett år sen blev jag faktiskt 21 också.




Det har gåtts i skolan också



Det har såklart flummats också





Det har rests runt också. Både I och utanför Sverige...



















Högtider har kommit och gått genom åren.








Det har varit fint väder




Kalles katt är söt men konstig. Och så blänger hon också.


Och sen kommer här de bilder jag fortfarnde tycker om men inte hittade någon passande rubrik för i det här inlägget. Yay!




Och nu måste jag faktiskt vara lite dukig och plugga med tanke på att jag suttit här i några timmar. Blärk...

Kommentarer
Postat av: Emelie

Mysigt med bilder ^^ Snacka om flashbacks man får alltså! :3

2011-03-15 @ 17:19:38
URL: http://emeylie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0