Visst ja

Insåg nyss att jag fyller år snart. Man borde antagligen fira det på något sätt men jag kommer inte på nåt som känns rätt. Orkar fan inte festa. Kan jag baila eller borde man åtminstone bjuda över folk för film och tårta?
Men vilka skulle jag bjuda då? Emelie och Susanne bor inte här längre. Och tror varken Erii eller Jessica vill ta sig till Härnösand, precis som at Kalle aldrig vill träffa folk. Film med tårta tillsammans med Erika och Thorssa kanske... Och Kix om hon har tid. Jag vet inte. Känner mig rätt apatisk, som när jag blev 20 och bjöd över kanske 5 pers på tacos och Kenny Starfightermaraton...
Vi får väl se vad som händer. Om nåt händer. Om jag orkar tänka...

Kommentarer
Postat av: Emelie

Skulle gärna komma och fira dig sötnos, för klart det är värt att firas, suger bara att man bor så långt bort =( Hoppas du kommer på nått roligt att göra iaf! <3

2011-03-10 @ 18:00:52
URL: http://emeylie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0