Bitch, please

En tjej jag har festat med kanske 4 gånger (under basåret) dök upp i facebookchatten alldeles nyss.
Jag fattar inte hur fan hon tänkte. This is me being a bitch about it.

Carro: Hejsan :):)
Jag: hej =)=)
C: Allt bra? :):)
J: jadå, sj? :3:3
C: ok samma här :):)
J: vad skönt ^^
C: Japp :):) Jo förresten :):) Skulle du kunna hjälpa mig med en räkning som ska vara inbetald idag på 1200 kr. Du kommer ju få tillbaka pengarna då :):)
J: vännen, jag har inte ens 200 spänn eftersom jag pluggat gratis hela terminen
C: Ok ja då är det ju lite svårt :(:(

Kommentarer
Postat av: Beelz

Låna aldrig ut pengar till sånna där randoms. Bara att dom frågar dig istället för nära vänner eller familj gör ju att varningsklockorna väsnas...

2011-11-12 @ 07:43:43
Postat av: Emelie

Men snälla rara, inte ens nära vänner brukar väl vilja be en om att få låna så jädrans mycket pengar, om det inte är en verklig life/death situation O.o Nej usch, verkligen tacky gjort av henne...

2011-11-13 @ 20:15:29
URL: http://emeylie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0