^^;

3/8 frågor på statistikuppgiften avklarade. Då är det bara de sista 5 frågorna där jag faktiskt ska fixa diagram och resonera lite också kvar. Jag vet att jag kan få det gjort tills ikväll om jag lägger manken till men just nu så orkar jag inte utan sitter återigen vid tumblr.
Jag vill titta på dåliga draman... Såna där typiskt klyschiga draman som är så överspelade att man bara skrattar vill jag se. Och äta godis... Men godis kostar pengar och efter att jag köpte mat igår så har jag bara 8:- mer än Beelz, det kommer man inte långt med... När jag väl får CSN också så måste jag köpa en ny dator för det här går inte. Men jag vill inte, datorer är ju superdyra och hur väljer man rätt dator?
Uff.
*EDIT* Oh! Och berättade jag att igår så fick jag ett gruppmail på facebook med mina bronies från kawaiicon? Jag visste att en av dem skulle vara Apple Jack i killversion och att vi snackat om att göra en parcosplay med det, men nu är tydligen alla ombord på att göra en stor gruppcosplay av the mane cast! This is so incredibly wonderful I don't even know what to say.

Kommentarer
Postat av: Emelie

Heja heja, på alltihopa! ;) <3

2011-10-14 @ 01:07:45
URL: http://emeylie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0