Unpretty

Imorgon ska vi fira halloween. Jag ska ha min jättesöta, prickiga klänning och fevingar på mig. Med sönderslitna nätstrumppor och en massa blod. Men jag vill att "basen" ska vara söt. Vilket är ett problem bara i sig, hur fan ser en söt frisyr ut och ännu värre en söt sminkning? Jag funderar på att ha spridda korkskruvslockar men vet inte säkert, flätor på sidorna vore kanske bättre? Och som sagt, hur i hela friden sminkar man mig gullig?




Cred till Beelz som hittade denna skönhet.

Kommentarer
Postat av: Emelie

Hoppas du kommit underfund med en bra gullig sminkning nu, det blir säkert bra ska du se =) Ha så jättekul imorrnkväll!

2011-10-28 @ 21:27:16
URL: http://emeylie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0