Do or do not, there is no try

Fick den här videon länkad till mig på facebook idag.
Hon är så himla vacker när hon svävar runt där och jag vet helt ärligt inte vad jag är mest avundsjuk på. På att hon går på Hogwarts och kan flyga, eller för att hon är så himla duktig på poledance?
Efter att ha tittat på några fler videos så känner jag mig ännu mer osäker. Jag skulle verkligen vilja börja med poledancen i sundsvall när de drar igång nästa(?) vecka, men allt som inte är mitt-under-dagen-tider är redan fullbokade. Å andra sidan pluggar jag ju distans så det borde ju inte påverka.
Men det är rätt dyrt. Men så häftigt, och så kul. Men jag är så jävla klen. Så jag behöver träna...
Tankarna vill inte komma till något stopp och till slut är jag rädd att terminen är slut utan att jag har gått en enda lektion.
Jag vet inte hur jag ska göra, men lite vill jag ju. Eller rätt mycket. Särskilt när man kollar på alla som kan...

Kommentarer
Postat av: Emelie

Frän video, den där första x3 Hon var grymt duktig! Poledance är häftigt, men jag vet inte om jag skulle klara av det, det verkar väldigt svårt, haha =P Men det vore ju coolt att kunna, så förstår att du är sugen ^^

2011-09-09 @ 12:16:59
URL: http://emeylie.blogg.se/
Postat av: Beelz

Om du vill göra det, och har ett så stort sug som du verkar ha, så tycker jag att du ska SKAPA tid för det.



Låt inte en ursäkt som "jag har inte tid" stå i vägen för något som kan vara riktigt jävla roligt och häftigt att lära sig.



Och so what om du är klen? Tror du inte tjejen i videon var klen i början? ALLA är klena i början. Ingen går in i något nytt och blir expert från dag ett.



TL;DR: DO IT!

2011-09-11 @ 03:33:34
URL: http://satan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0