Vårkänslor

Jag gick nyss och handlade. Med bara linne och en öppen hoodie. Och jag frös inte ett dugg, på väg hem med påsarna var jag till och med jobbigt varm! Solen skiner, fåglar kvittrar, fler och fler gator börjar få gruset bortsopat... Helt plötsligt dyker det där fantastiska hoppet som kommer varje vår upp igen.
Och för två dagar sen så var det snöblandat regn och så stark blåst att jag trodde att balkongen skulle blåsa bort.
Just nu känns det som att jag kan klara morgondagens tenta bara jag pluggar ännu hårdare. Jag ser fram emot att umgås med Emelie imorgon och Kalle på lördag, och jag ser fram emot sommaren. Och Erik åkte för snart en vecka sen vilket betyder att han kommer hem igen om snart 2 veckor.
Finns det något bättre än såna där dagar när allt helt plötsligt känns möjligt?


Kommentarer
Postat av: Emelie

Det är så härligt när man har såna dagar, då man kan känna sig positiv till så mycket :-) Ser fram emot att träffa dig imorrn söt, och lycka till på tentan! <3

2012-04-12 @ 23:13:08
URL: http://emeylie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0