Saker jag saknar

Jag saknar Poledancen. Men eftersom jag är sjuk så vågar jag inte utmana mitt immunförsvaret mer än nödvändigt (jobb + tentaplugg).
Jag saknar alkohol, men av samma anledning som ovanför får jag vänta ett tag till.
Jag saknar tumblr, men om jag ska hinna plugga till omtentorna så kan jag inte logga in.
Men nu är väntan snart över, på torsdag skriver jag min sista tenta och om exakt en vecka så är jag färdigjobbad för sommaren. Då får jag dricka, dansa och fangirla så mycket jag vill. Och det lär jag göra också, förstånd är överskattat.

Kommentarer
Postat av: Emelie

Haha, go Elisabeth! ;D Men klart man ska få fira när både jobb och massa omtentor är över ^^ Sen om mindre än tre veckor så åker du och jag och gör London osäkert, woho!!!!! x3 <3

2012-08-26 @ 23:35:42
URL: http://emeylie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0