Att dansa imorgon istället

Nej, det är bättre att spara kroppen till den riktiga lektionen. Men jag har iallafall fått lite mer än brekänat läst idag. Och nu ska vi jag göra sushi. Semlor vore också gott men Erik gillar inte mandelmassa, vilket betyder att de måste göras hemma och jag orkar inte stå och skära i vetebullar och gröpa ur mandelmassehål i mina.
Det skulle nog inte skada om jag fortsatte läsa ikväll, men just nu behöver jag en paus så vi får väl se hur pigg jag är när vi ätit...
Imorgon ska jag plugga ännu mer, och komma ihåg att ringa till hon den ansvariga på MIUN som ska vakta mig. Sen ska jag dansa!
På torsdag måste jag plugga in det allra sista och åtminstone titta på de gamla tentorna. Och någon gång ska jag packa också. För på fredag så ska jag skriva tenta, hem och plocka upp packningen, och sen är det tåg iväg till Falun för att gå på Rencon och vara med Susanne.
Önska mig lycka till?

Kommentarer
Postat av: Emelie

Lycka till honey, you can do it! <3

2012-02-21 @ 17:58:54
URL: http://emeylie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0