Hellu

Så idag har jag fullföljt det här månadsuppdraget och gått på spa. Inte en helt oangenäm upplevelse. Fotmyset (fot och benmassage) var som att få en halvtimmes resa till paradiset. Ansiktsbehandlingen var väl rätt trevlig, men jag var himla förvirrad under den. Hon kletade in mig med nån kräm, sen nån peeling, sen något tapetklister som stelnade medans hon tröck på mina kinder... Men nu har jag provat det. Och fotmyset var som sagt rätt jävla underbart och mina fötter var väldigt tacksamma över mitt beslut efteråt.
Sen åkte jag hem och jag och Erika satte oss och stirrade på David Tennant som Casanova och sen tittade vi på två avsnitt av Sherlock också. Och teet som jag köpte igår är gott.
All in all a good day.

Det var visserligen igår också. Jag tror att jag klarade omtentan på kemin, lodade runt med Pontus och sen hamnade jag hos Kalle framför Doctor Who och med en vinflaska.

Ja, mina uppdateringar är fantastiskt tråkiga när jag har roligt utan att göra häpnasväckande saker.

Kommentarer
Postat av: Emelie

Som sagt; jag vill också på spa, låter ju superhärligt! :3

2012-01-26 @ 23:39:22
URL: http://emeylie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0