Lite ditt och lite datt

Imorgon ska vi äntligen börja på det nya äventyret i Neotech, det där äventyret som jag skrev en fantastisk läkar-karaktär till för någon månad sen. Får se hur mycket av henne jag kommer ihåg, men det brukar ju komma tillbaka när man läser anteckningar och får börja leva ut karaktären.
Om en vecka har jag tenta i cellbiologi. Och det är en sån där elak tenta. Inte elak som rawr-jag-är-det-läskigaste-du-någonsin-kommer-stöta-på-elak utan elak som hej-jag-är-jätteenkel-och-ofarlig-inte-behöver-du-plugga-för-lilla-oskyldiga-mig-tihi-elak. Den luriga sorten. Men jag har börjat läsa nu så det kanske finns hopp om livet. Antagligen. Men jag är nervös ändå.
Jag har absolut ingen aning om vad jag ska hitta på för månadsuppdrag för en enda månad (förutom juni när jag ska jobba på UppCon) iår. Och nu har halva januari snart gått. Alla förslag uppskattas.
Min stång har fortfarande itne kommit, jag trodde helt säkert att den skulle bli levererad den här veckan, men jag antar att jag får hålla ut ett litet tag till. Men jag vill ju få hem och sätta upp den nuuuu!
Och så vill jag åka pulka nu när vi har ordentligt med snö. Men kanske inte före jag skriver tentorna... Den 26e får jag pulka hur mycket jag vill.

Kommentarer
Postat av: Emelie

Lycka till på tentan söt! Kommer säkert gå bra ska du se <3

Glöm inte att filma då du fått stången, så jag får se dig in action, hehe ;)

Åh pulka, mys! <3

2012-01-14 @ 00:54:22
URL: http://emeylie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0