Hahahahahahha åh vad jag är kass

Så, nu ska ni få se. Jag har bara sagt att jag klarar av vissa trick, akdrig något om att jag är bra. Och tur är väl det. Jag har ju noll koll på fötterna, vad jag gör eller nånting. Men men, ni kan väl få skratta åt hur dålig jag är ni med.
Men jag blev rätt förvånad över att man faktiskt kan se muskler ibland, jag har bara tänkt på träningsvärk, inte på att de skulle börja synas.

Nåja, här har ni lite improvisation. Eller brist på.




Och även om jag är kass på att göra saker snyggt så måste man ju börja någonstans, och titta idag vågade jag äntligen släppa båda händerna i outside leg hang!



Kommentarer
Postat av: Emelie

Jag tycker du är duktig, och mamma sitter här bredvid och tycker också det! =D Grymt gjort ;) Och du var ju superduktig i sista videon, wow! =O =D

2012-07-22 @ 13:07:36
URL: http://emeylie.blogg.se/
Postat av: Beelz

Hett skit. Måste försöka tanka ner dessa efter jobbet och lägga i min "speciella" mapp :3

2012-07-23 @ 06:48:28
URL: http://satan.blogg.se/
Postat av: Janina - Modellen som skiter i alla måsten

Well done cooling! Det är så kul att se att du bjuder på dig själv och vågar visa uppp hur DUKTIG du blivit. Jag vågar inte lägga upp filmer på mig ens, men du gör det! Det är starkt jobbat, och du var grym som ågade släppa båda händerna. Vi jobbar vidare med det nästa termin när jag har er igen! :)

2012-08-06 @ 17:25:50
URL: http://www.mingla.nu/janina

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0