Min arm är bättre

Så idag dansade jag för första  gången på en månad. Fy fan vad jag har saknat det! Tyvärr var jag ju dum och gjorde absolut inga som helst stretchövningar under tiden jag hade dansförbud, så nu är jag stel som faaaan. Så tricken såg inte riktigt ut som de skulle, men jag orkade ju försöka dem igen i alla fall så det är väl alltid något antar jag.

Kolla så snäll min arm är som går med på en straddle igen! Och på hur fruktansvärt fult mitt vänstra ben är när det vägrar bli rakt... Also, nej jag dansar egentligen inte så här påbyltad men jag kom på att jag ville ta kort efter att jag dansat klart, duschat och klätt på mig.


Kommentarer
Postat av: Emelie

Så bra att din arm blivit bättre igen! Men ta det lugnt och försiktigt nu bara, så det inte blir värre igen =)

Snajsig bild btw ;) Vill också kunna sånt där!

2012-07-08 @ 17:29:22
URL: http://emeylie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0