Aargh!

Den 24e februari skev jag tenta. Det var två tentor i en. Jag hade kod 54 och gjorde kasst ifrån mig.
När tentaresultaten publicerades kollade jag därför på kod 54, som på ena tentan hade ett väntat U. Men den andra tentan stod det att jag hade VG på? Någon måste alltså blandat ihop prov och nu satt någon som borde fått VG och misströstade över mitt U! Så jag ringde skolan, och fick höra att kvinnan jag borde prata med var ledig tills på måndag.
Så nu har jag ringt igen. Ja, jag hade kod 54 och hade skrivit ett U på ena tentan. Den andra tentan hävdade hon att jag inte skrivit. Alls. Att det inte alls var en ihopblandning utan helt enkelt en annan person som var 54 på det provet.
Jag blir galen! Och ja, på något sätt inbillar jag mig att just såna här saker skulle undvikas om det inte var distansstudier där allting är en jävla massa medlande och postande.

Kommentarer
Postat av: Beelz

sv: klart som fan du ska få!

2012-03-15 @ 13:00:32
Postat av: Emelie

Alltså fy fan va drygt! =O Måste du skriva den igen nu eller hur blir det?? Puckon...

2012-03-17 @ 13:50:06
URL: http://emeylie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0