Fredagens pole

Så här vackra är mina ben efter allt hängande i fredags. De ser värre ut IRL, men min kamera har ju någon dum o-välja-bort-bar funktion som heter "make up" för att släta ut öjämnheter... Så ni får tänka att det som nästan syns på bild här är grön-svart och nästan självlysande.



Jag tänkte visa lite bilder på de nya häftiga tricken också, men antingen så får jag skylla på att Erik är bakis och inte kan hantera en TPKI-kamera, eller så är jag rätt dålig på dem. Så de bilderna får ni inte. Men ni kan få (den största) anledningen (tror jag) till att mina lår ser ut som de gör.
Inte för att den heller ser ut att vara i särskilt fin form. Inte undra på att jag inte klarar shouldermount när jag inte ens håller kroppen spänd genom en straightlegged layback...

Kommentarer
Postat av: Emelie

Haha, jo, kan förstå att man får blåmärken av det där =P Men du är ju så duktig som kan göra trick, coolt! ;D

2012-05-13 @ 17:12:21
URL: http://emeylie.blogg.se/
Postat av: Beelz

I could do that... if I wanted to... promise.



Trodde först du stod på händer men jag inser nu att du bara HÄNGER med benen? Imponerande hursomhelst.

2012-05-13 @ 22:57:44
URL: http://satan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0