Tydligen borde jag blogga mer:

Jag har träningsvärk i, i princip, hela kroppen efter veckans dansande. Och jag kan fortfarande inte göra en polesplit utan att ramla ner, även om en del nya trick sattes igår. Yay!
Emelie fyllde år och firades igår. Hon, jag och Sarah var hemma hos hennes föräldrar och drack vin, åt pizza och pratade i flera timmar tills Sarah tappade rösten och drog hem. Inte för att det fick tyst på mig och Emelie...
Imorse skulle jag ha tagit planet ner till Stockholm för andra veckan av den där kursen. När jag bokade biljetten sa hon att jag skulle få biljetterna via sms och mail. Och att jag skulle få någon transport från Sundsvall till Midlanda. That did not happen. Biljetten ner kom aldrig, flygbussen gick inte och inte fanns jag inbokad på någon av taxibolagen (som, om jag betalat själv skulle kosta ~600:- = svindyrt). Och den buss som skulle passera närmast skulle innebära en timmes gång, vilket skulle innebära att jag skulle komma fram samtidigt som planet lyfte.
Så jag kände mig sämst, grät en skvätt frustrerade och morgontrötta tårar där jag stod på Navet klockan 7 en lördagmorgon och frös häcken av mig och vid 8 gick det en buss hem. Sen vaknade jag igen vid 2tiden och har spenderat dagen med andra boken av ASOIF och några avsnitt Pretty Little Liars som jag på något sätt fastnat för...
Nu ska vi gå och fira Eriks kompis Kempe som fyller ... en del... kan ha varit 30, jag har ingen koll. Måste köpa något att dricka också, typ päronsoda. Börjar ändå bli så pass gammal att jag inte vill dricka två kvällar i rad.
There. Sjukt sammanfattat inlägg. Varsågoda.

Kommentarer
Postat av: Emelie

Haha, nä, det är inte mycket som kan få tyst på oss ;)

Jättekul kväll vi hade igår måste jag ju säga, tack för att du kom och tack för presenten! =D <3

Fy fan för att det gick så skit med din sthlm resa, I feel so bad for you! Önskar att jag varit med dig där på Navet så jag kunde ha kramat på dig när det sket sig! =/

2012-05-13 @ 01:10:08
URL: http://emeylie.blogg.se/
Postat av: Karin

Dutti!

2012-05-19 @ 18:40:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0