Watch me walk like a zombie

Så, äntligen har jag stalkat mig igenom alla album och blogginlägg där ute om årets Zombiewalk i vår huvudstad. Så nu tänkte jag lägga upp ... så många bilder som blogg.se tänker tillåta. Men de flesta är såna jag snott eftersom jag redan lagt upp alla som togs med min kamera på facebook.
 
Det fanns en hel del cosplays i år:




Det fanns zombies jag kände sen tidigare:



Det fanns en hel del skolflickor och studenter med i tåget iår...


... Precis som Brudföljen och Luciatåg.


There was some good parenting this year!


... And then there was some not so good parenting


Och nu blir det bildspam på alla andra:
 
*EDIT* Blärk vad jag ogillar den nya versionen av blogg.se! Varför envisas de med att ge mig helt understrukna inlägg för? Varför lägger de in en massa konstiga extra radavstånd överallt? Varför är de så sämst?

Kommentarer
Postat av: Emelie

Jösses va bilder alltså! xD Skulle ju varit coolt att vara där och sett alla IRL ;)

Ang. din edit - jag fattar inte heller varför du helt plötsligt fått understrukna inlägg, mycket konstigt! O.o

2012-09-04 @ 14:05:36
URL: http://emeylie.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0