April fools was days ago!

Inatt vaknade jag av att telefonen ringde. Klockan var 03.27 och någon ringde från skyddat nummer.

Jag: Hallå?
Nasal "mans"röst: Hallå? Är det Elisabeth? Det är Oskar.
Jag: Va? Oskar vemdå?
Oskar: Det är Oskar! Du har väl körkort kan du -
Jag: Men ingen bil? Och vem tusan är Oskar?
Oskar: Du har väl körkort? Festen spårade ur och folk hade knivar. Är du i närjheten av Njurunda?
Jag: Jag har ingen bil, vet inte vem du är, men jag är i Härnösand och sover. Hejdå.
Oskar: *otydligt tal när jag slår igen mobilen*

Vad fan? Den enda Oskar jag har träffat sen lågstadiet är Kalles kompis, som
1- jag bara träffat en gång i julas,
2- inte lät sådär.

Jag fattar ingenting. Och vem fan (bus?)ringer till folk man påstår sig känna vid halv 4???

Kommentarer
Postat av: Thorssa

Hemligt nummer?

2011-04-03 @ 09:02:28
Postat av: Ellis

Japp. Orka ha det om man "panikringer" folk O_o

2011-04-03 @ 10:41:12
URL: http://sikorka.blogg.se/
Postat av: Emelie

Men va, va fan var det där om, fan va konstigt =S

2011-04-03 @ 21:00:53
URL: http://[email protected]

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0