Yeaaah...

Så vi gymmade idag. Lärdomar av detta är:
Jag ångrar inte de gånger som jag lyckats öbertala gymsällskap att fika istället.
Gym är inte min grej.
20kg är jobbigt tungt att bänkpressa 3 gånger.
70kg är fruktansvärt att benpressa.
Benpressen bekräftade därför också att jag kommer gå under om jag går upp 10kg...
.. Så jag kanske borde komma på nåt sätt att röra mig på om jag tänkte fortsätta äta som jag gör.
Resår och stretch är fint, jag får plats i gympakläderna som köptes till skolgymnastiken för 20kg sen.
Gym ser läskiga ut.
Men har jobbigt hurt-glada människor i ingången för att få dig att tro att de inte är så läskiga.

Kommentarer
Postat av: Emelie

Hahaha, var det verkligen så hemskt? =P Vart var du ocn gymmade, med vem/vilka? =)

2011-05-31 @ 23:20:28
URL: http://emeylie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0