Nu lägger jag upp det här också så att jag inte glömmer.

Jag har ett nytt nyårslöfte iår. Jag har ju försökt fortsätta köra på en-ny-sak-varje-månad-listan, men efter 3(4?) år så börjar det ju onekligen gå lite trögt. Så för att hålla humöret uppe med fina saker i år också tänkte jag försöka komma ihåg vad jag glömde förra året; gladburken.
 
 
“Start on January 1st with an empty jar. Throughout the year write the good things that happened to you on little pieces of paper. On December 31st, open the jar and read all the amazing things that happened to you that year.”
 
Hjälp mig komma ihåg att faktiskt skriva lapparna under januari så ska det säkert gå av sig självt efter det.~~

Kommentarer
Postat av: Emelie S-L

Åh vilken rolig idé! Blir jag också lite sugen att köra på... Dock blir det svårt med en glasburk, att frakta fram och tillbaka mellan alla ställen jag kommer bo på, men det löser sig nog =P
Vi kan ju isåfall hjälpa varandra att komma ihåg ;)

Svar: Bara en vanlig burk eller påse då. ;) Ja, nu kör vi! =D
Sikorka

2013-12-23 @ 00:14:42
URL: http://emeylie.blogg.se/
Postat av: Thorssa

ELLER, så använder du bara din blogg?

2013-12-23 @ 01:35:42
Postat av: Beelzeboss

Jag skulle vilja testa nåt sånt här men jag är för skraj över att se hur tom burken förblir genom året och att det bara gör mig mindre glad...

Svar: Men något gör dig ju ändå glad, poängen är ju att man ska kunna skriva om småsaker, en bra tripp, ett besök av/hos mig, en klarad tenta, ett nytt spel~~ Kom igen! =)
Sikorka

2013-12-23 @ 07:02:36
URL: http://satan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0