Good girls are bad girls that never get caught

Häntextra
I onsdags så träffade jag Markus för vår kolaremsduell. Jag vann! Sen bestämde vi oss för att hitta på nåt, så vi knatar iväg till Big Boy och sitter där och snackar. Efter ett tag får vi dock träsmak så vi går vidare hand i hand till blåsippan och jättegungan som finns där. Nu börjar jag bli verkligt frustrerad över kyssbristen så efter en dryg halvtimmea v att sitta precis bredvid varandra och bara prata om allt möjligt när vi inte setts på en vecka så jag lutar mig helt enkelt fram och kysser honom. Tackochlov att jag gjorde det för det var uppenbarligen ett uppskattat drag. När regnat börjar falla flyttar vi in till en lekstuga som stod på dagiset och där stannar vi tills strax före 4 på morgonen. Det bästa med lekstugan var att den var så pass varm att jag lyckades få av honom tröjan och det där är en överkropp som helt enkelt är för fin för att lämnas orörd~~ Och för första gången så vågar han äntligen ta för sig när det kommer till att låta händerna vandra. Under de timmar vi spenderade i stugan kom det fram att han är en häckmänniska som är bra med bröst! Vad mycket mer kan man begära??? Bröstkillar har en obehaglig tendens att suga sig fast vid bröstet och näst intill dia medans de glömmer bort resten av kroppen, hur kul är det liksom? Han hade precis rätt avvägd tid till hela kroppen. WOHO!

I torsdags så var jag ute på krogen med Marit och Emelie. Vi hamnade på nåt ställe med kareoke och 20årsgräns men bartendern tyckte att vi såg så "välvårdade och trevliga ut" så hon mixade ihop drinkarna som vi beställde, åldersgränsen till trots. Först så kom världens charmknutte och snackade med oss, men drog när han fick reda på att vi gick på GYMNAAASIIIEET?!?!? med motiveringen att han inte väl läsa något läskigt i morgondagens tidning... När han hade gått drack vi upp och gick en sväng före vi kom tillbaka för en andra drink och hamnade då bredvid en annan trio. Två sliskiga karlar som tävlade i att stöta på Marit och en tystlåten pojke som när de skulle gå böjde sig fram till mig och viskade ett nördigt "adjö, du fagra".  Vi dissade gamlingarnas efterfest men den tystlåtna saken, som visade sig heta Mattias och var 19 år drog vi med oss för att försöka hitta på nåt rolligt, och hela tiden såg han ut som att han förväntade sig en kram eller kyss från mig. Fat chance. Det mesta han fick var en klapp på huvudet. Tyvärr så lämnade inte gamlingarna honom helt ifred, när vi kommit till Vängåvan så ringde de och frågade var han var nånstans så han berättade. Trots att vi sagt att vi inte ville ha med dem att göra. Sånt beteende kan inte tolereras. Alltså måste han straffas. Jag blänger lite och säger att nu måste han minsann hoppa i fontänen. Sagt och gjort. Pojken klär av sig till kalsongerna och lägger sig på mage i vattnet. Klockan tre på morgonen medans regnet öser ner och det säkert inte är mer än 10 grader ute.
Nästa dag såg han mig på Selångers Marknad. Emelie sa att hans blick hade vart jätteläskig när han gått förbi oss och sagt "hej Elisabeth." Jag hann aldrig se det, jag vände mig om när hans agt det och då var han borta. Jag känner mig som världen bitch. Jag ska vara snäll resten av veckan nu. Det är lördag, jag borde klara av det..?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0