Aouch

Jag har ont i foten! Jag tycker verkligen inte om HS! Kunde han inte ha stapplat åt något annat håll än den där jävla tagghäcken??? Nu går jag konstigt och ska till vårdcentralen ikväll för att kolla om det finns nån liten taggpinnebit kvar, för det hävdade Camilla att det gjorde igår kväll när hon började operera, hon fick iofs ut en liten prick men man vet ju aldrig om det finns kvar nåt mer liksom... Hon bet mig igår, idag har jag tre öma små ringar på armen och axeln, det var de märkena som det kom blod ifrån... Det var första gången jag har blivit biten tills jag börjat blöda, det värsta var att de två första betten i armen inte ens gjorde ont, däremot gjorde det för jävla ont när hon bet på axeln, antar att jag har mindre fläsk där (grattis einstein -.-' ).
Just nu regnar det utanför fönstret och jag lyssnar på Era. Det passar rätt bra ihop <3

Dagens planer:
Frukost - nån gång
Ungdomsottagningen - 13.50
Vårdcentralen - 15.45
Jobbet - 17.00

Och någonstans ska jag vara med Märtha också, vi får se hur det här blir xD

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0