School's out!

SOMMARLOOOV!!!!!!!!!!!!!!!!!!
About time... ;P
Så vad har då hänt sen jag skrev något senast? Jag har ingen aning för jag vet inte vad det senaste inlägget handlade om, bara att det var ett bra tag sen sist.
Jag har sett ut som en polkagris, börjar bli bättre men inte riktigt där än... Jag har hittat en hatt. Den fin. Den var övergiven på marken så jag har adopterat den. Vi är så lyckliga tillsammans. Bild längre ner. HOPPA INTE!
Har fortfarande inte Bobs msn och nu när det är sommarlov antar jag att min närmsta chans kommer i augusti... Vilket suger.  Är lite stolt över att jag fick Eve att tycka Robert lät intressant... Men jag fick åtminstone glompa Jacke, även om han inte uppskattade det... Iochförsig inte ett dugg oväntat och egentligen grundorsaken till att jag gjorde det.
Marit åker hem på lördag. Kommer bli så jävla tomt i Sundsvall utan henne. Över huvuvd taget kommer det kännas konstigt när skolan börjar igen och inte bara för att jag då vant mig vid sommarlov. Alla verkar helt enkelt försvinna. Richard kommer ha flyttat från stan och Marit har lämnat landet. Alla bara försvinner och lämnar oss stackare ensamma. Fy dem. Eller nåt åt det hållet, tror inte att någon kan klandra de som lämnar Sundsvall, det är ju bara smart egentligen.
Idag ska jag till Teddy och titta på Little Nicky, han har lovat att vi ska äta glass så då kan jag ju inte förneka pojken nöjet att kolla på Sandler.
Har köpt Marilyn Mansons nyaste album.. Han bra >w< Första låten heter "If I was your vampire" hur mycket gulligare titel kan man ha? Föll särskilt för en rad ur låten You and Me and The Devil Makes 3...
Hell-flavored, I've goot mood poisoning you must be something that I hate.
Fan va smart! Ibland blir jag så lycklig.

Ha en bra sommar mina sötnosar! x3

School's Out - Alice Cooper

Well we got no choice
All the girls and boys
Makin all that noise
'Cause they found new toys
Well we can't salute ya
Can't find a flag
If that don't suit ya
That's a drag
School's out for summer
School's out forever
School's been blown to pieces
No more pencils
No more books
No more teacher's dirty looks
Well we got no class
And we got no principles (principals)
And we got no innocence
We can't even think of a word that rhymes
School's out for summer
School's out forever
My school's been blown to pieces
No more pencils
No more books
No more teacher's dirty looks
Out for summer
Out 'til fall
We might not come back at all
School's out forever School's out for summer
School's out with fever
School's out completely

Jag och min hatt <3
image23


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0