Jag hatar förvirrade auktoriteter!

Jag skulle som sagt ha dragit ut en visdomstand idag, hade fått brev och allting. Men igår fick jag ingen SMSpåminnelse och det är sånt som kan göra små stackare som mig förvirrade, så jag bestämde mig för att ringa och kontrollchecka nu på morgonen. De har bytt tid utan att meddela mig. Nu ska jag tydligen dit den 9e istället, tack för informationen! Dumma jävla tandläkare, inte fan vill jag gå runt och oroa mig för obeskrivlig smärta en vecka mer än nödvändigt? Det bästa är att jag redan hunnit skriva till min religionslärare och förklara varför jag inte kommer idag. Klockrent, eller något åt det hållet.
Nu har jag iallafall 3 underbara album med Michelle Branch att trösta mig med.
Nämnde jag att jag gjorde klart provet igår kväll, det trodde ni inte va?

Kommentarer
Postat av: Emelie

Jahaaaa, var det därför du inte kom! Nu är jag med =P Och varför inte Anna, miss petis, inte fråga efter dej XP

Och du är så duktig så ;D

2008-04-04 @ 15:57:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0