Snö

Igen
BLÄ!
Vart tog den där härliga vår-combacken vägen? Tackochlov för paraplyet jag fick av Jenny och Emelie, det har varit min livräddare hela dagen. Imorse regnade det och blåste så att man kunde ha ramlat omkull. Vid halv2 började det övergå till snöblandat regn och lika mycket blåst och nu är det nästan baar snö som faller. Jävla skit, jag som trodde att vi äntligen kunde pusta ut från allt busväder, men tydligen inte.
Fan, nu sitter jag och bloggar om vädret igen. Jag borde skaffa ett liv och lägga ner bloggen om jag tänker fortsätta så här.

Gick iväg och lämnade en apa utanför Crilles hem idag, innanför första men utanför andra gänget dörrar. Har dock inte hört något från honom om huruvida han dött av den eller inte, hoppas att han är död.
Hade en lektion idag, svenska under vilken folk mest satt och avr förvirrade och Maggis svamlade om barnuppfostran och städning istället för nationella provet vilket lektionen tydligen skulle ha handlat om. Jag känner verkligen att jag lär mig av att gå på hennes lektioner, jag lär mig verkligen sånt som ajg måste kunna på proven. Varför står kvinnan och babblar om att hennes systerson är en slarvig äckelpotta när det kommer till städningen istället för att prata om de författare hon sedan förväntar sig att man ska kunna något om på hennes infernaliska prov? Hon borde börja skriva prov om hennes liv, precis som Lockman i Harry Potter. Inte det att jag skulle orka lyssna under lektionerna men för de som gör det skulle det säkert underlätta skrivningarna.
Efter lektionen gick jag och Erika ut i blåsvädret tätt hopkurade under mitt paraply med siktet inställt på Bokia och ICA. Hon köpte 4 mangor för 207 kronor och jag köpte ett halvt kilo morötter för 8. Efter ett kort möte med Kalle och Psycho så skildes våra vägar åt när hon gick till bussen och jag traskade iväg till västermalm för en morotsduell med Jockes kompis Richard. Jag vann, men båda två är verkligen trevliga typer! Jocke och mina små estetarettor stod och hejade på under vår snabbt avklarade duell och sen stod esteterna, Jocke och jag och babblade vidare.
Imorgon ska jag duellera mot HS, kolaremmar, får se hur det går. Han är både längre och starkare än mig men skam den som ger sig.
Stallet ikväll och sen ska jag vara med Marcus. Känns som att det var länge sen jag träffade honom, vet dock inte riktigt varför... Vi sågs ju i onsdags? Men det ska bli skönt, har saknat att kura ihop mot honom i sängen när man ska sova.
För att inte tala om att det var länge sen jag hade sex.... Ja, jag har vissa behov - so what?

Anna kom just in på MSN och bombar med konstiga youtubelänkar... Räcker det inte med att vi ska ses i stallet ikväll? Fan vad anti jag känner mig helt plötsligt?

Richard har fortfarande inte registrerat mordet, bäst för honom att han skriver en bra beskrivning när jag fått vänta så här länge.

Emelie är i Frankrike. ad gör du där borta? Jag vill ju ha dig här hemma!
Ja, jag trycker ner och håller fast dig. Please love me back anyways?

Kommentarer
Postat av: Jenny

Hehe så du gjorde iaf som jag sa? ;P så trevligt :) Men men, vi får ju träffas imorgon iaf! Hoppas jag..
Bleh.. fy för busvädret!!

2008-04-07 @ 18:05:00
URL: http://softish.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0