Teddy!!!

Sov bort gårdagens eftermiddag och därmed också febern. Väcktes strax före 7 av Teddy som ringde och övertalade mig att pallra mig upp och åka ner till honom.
Efter en smärre dispyt med först pappa och sen en busschaffis så hamnar jag slutligen på bussen ner. Vi kollade på massa nostalgitrippande filmer till 4snåret när vi somnade in framför Björnbröder.
Väckte honom vid 11 imorse, frukost, jurassic park och glass med varm sirap blandades med förtroliga samtal om ditt och datt.
Väntade på bussen i 2½timme. Jag hatar när de inte kan bestämma sig för om bussarna går eller inte!
Kom hem, åt middag, lodade och garvat över telefon med nån flumboll från haket. Tror jag ska försöka åka ner och träffa...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0