Uff. Fucking uff I tell you!

Slö som den flodhäst jag är.
Inte direkt trött, men slö.
Mår illa och är inte ett dugg sugen på att göra vad jag måste.
Jag vill inte städa mitt rum. Jag vill inte tvätta mina kläder. Jag ville inte ens tvätta mitt hår men det gjorde jag ändå, lite självdisciplin har jag också. Men jag vill absolut inte gå till arbetsförmedlingen och sitta där som ett fån medans någon ointressant människa står och berättar hur bra just deras ointressanta jobb är.
Jag vill titta på Gossip Girl men det tar en evighet att få ner idag. Jag tror att jag vill gå ut och gå resten av dagen. Om jag inte hellre vill dra täcket över huvudet. Vill leka borta i alla fall.
Helst skulle jag leka borta i Jens knä medans han kliar mig i nacken precis som igår på kvällen.
 
Nej, idag är en grymt uffig dag.
Bara så att ni vet.

Kommentarer
Postat av: Emelie

Låter inte så trevligt det där, jag hatar verkligen när man har en sån där dag, uffa! ><'

2008-12-02 @ 12:14:18
URL: http://emeylie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0