Paranoid

Loggar in på blogg.se som vanligt när jag är uttråkad eller känner att jag måste fixa något som har blivit alldeles för fel.
Då ser jag DEM!
De har hittat mig!
Man kan tydligen inte gå säker i dagens IT-samhälle!
Min blogg var under de första två månaderna helt och hållet min egen lilla hemlighet. Allteftersom har mina vänner fått adressen. Lugnt. Men nu.
NU!
Nu har min avskyvärda och påträngande klass hittat mig! HUR????
Det jag är mest nyfiken på är nästan vem det var som orkade leta reda på mig. Inte ens hur intresserar mig. Du(ni?) som hittat kan väl vara modig(a) nog att lämna namnet nästa gång ni vill tränga er in i min fristad.
Om jag inte lämnat ut adressen frivilligt till just Dig som läser så finns det alltid en anledning. Då vill jag inte ha dig här. Om du nu inte är en total främling från andra sidan dalaälven, men då ogillar jag dig för ditt 08iga sätt. Med få undantag.
Farväl grymma värld. Hej min vackra fristad på nätet. Nej vänta. Den FINNS INTE LÄNGRE!

Kommentarer
Postat av: Emelie

HJÄLP! VA FAN GÖR DOM HÄR! WAH! Vi vill inte ha dom på våra bloggar, fattar dom inte det?!?!?! Som sagt så finns det en anledning att vi inte lämnat ut adressen! Fy fan om dom har hittat mej också, det är väl bara en tidsfråga! Usch, va läskigt =S
Fan va läskigt det var att se att dom faktiskt letat upp din blogg, jävla stalkers!
STICK FRÅN VÅRA BLOGGAR!

2008-02-12 @ 13:55:53
Postat av: Anonym

Hahaha.. Skriv i en dagbok med hänglås så får ni den fristad ni behöver!

2008-02-12 @ 21:18:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0