Happy Birthdays Bitches!

Vet ni vad jag kommit fram till?
ALLA JÄVLAR ÄR LEJON!
Erika 19(ok, hon är kräfta), Mamma 23, Johan 28, HS 28, Marit 29, Pappa 2. Inser ni hur pank jag kommer att vara endast baserat på födelsedagspresenter??? Och då ska jag ändå lägga ut pengar på Resa till och från Stockholm, Grönan, Gott och blandat i Holland och dessutom hämta upp Nathan på Arlanda när han väl behagar dyka upp.
Jag känner verkligen hur ont det här gör i min plånbok redan nu. Damnit. Ingen aning om vad folk ska få har jag heller. Så jävla typiskt.... Så här kommer det att sluta, trust me.


Kommentarer
Postat av: Emelie

Nädå, när det kommer till Marit kommer det inte sluta så ju ;) Vi har ju planer på presenter åt henne XD Vi är så duktiga ^^

2008-07-14 @ 20:11:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0