Jahaja

Krysta. Tänk. Med tillräckligt mycket kamp kan man säkert lyckas ordbajsa sig in i säkerhet. Väl?

Just nu sitter alla som inte pratar om hur långt de kommit på Internationella Studiers SuperProjekt nere i datasalen och kämpar för livet för att försöka hitta något nytt och bra så att det ser ut som att de har en duktig mängd med samlad fakta att utgå ifrån. Jag har en del men långt ifrån mycket efter mina sammanlagt kanske 40 minuters effektiva letande. Jag är inte riktigt engagerad just nu känner jag, men å andra sidan så känner jag inte för något annat än att somna i en dusch. Typ. Fast jag ser fortfarande fram emot Camillas pannkakstårta, tro inget annat!
Om 20 minuter ska jag bullshitta om vad jag har hittat, det här kan bli spännande.

Min arm har börjat bli nedkladdad igen... Om jag orkar kan jag säkert lägga upp en bild sen nån gång.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0