Titta vad snäll jag är

Ok ok, förlåt för att du inte fick ett episkt långt och vackert inlägg till din gästfrihets ära.
Du får det nu istället, blir du glad då?

Ja Beelz, jag är ytterst tacksam för ditt generösa erbjudande att låta mig sova under din moders köksbord medans du målar ett jokeransikte på mig. Jag ser verkligen fram emot att sitta med på din mattelektion och hålla i dina pennor medans du håller fast mig i ett koppel. Och det ska bli så roligt att få konvertera från wicca till satanism.

Inte episkt men väldigt uppriktigt.

Kommentarer
Postat av: beelz

Se, var det så svårt att göra rätt?

Foolish mortal...

2008-09-04 @ 13:22:16
URL: http://satan.blogg.se/
Postat av: Emelie

sv: orka att han skulle behöva ta upp det då, jag menar, varför inte bara lämna det bakom sig? det gick ju ändå i stöpet kan man säga...

tredje? och nu förlovning? haha, lycka till J säger jag bara! XD



Hahaha, tack älskling, vad du är söt som vill skydda mig mot de elaka läkarna som inte tror på mitt ord, I feel very loved and safe :3 (L) XD



Klart jag är bäst, jag är väl alltid bäst? ^^ Hehehe x3

2008-09-04 @ 13:54:38
URL: http://emeylie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0