Arbetslös för evigt?

De sa att jag tills jag börjar ska ha reda på mitt kontonummer (for obvious reasons) och ha en skattesedel. Ja, jag är dum nog att inte ringa dagtid.
Gick in på deras hemsida och grips av panik. Det är säkert jätteförståndigt som de delat upp den, om man förstår sig på skatt och andra hemska saker. Hittar ett dygnet-runtnummer man kan ringa och prata med en maskin. En maskin som makes no sense what so ever. Har ingen aning om vad jag letar efter längre. Hittar efter många om och men mig fram till en del av sidan där de har listat de vanligaste ärenden privatpersoner har till dem. Fattar inget där heller. Jag vet ju att det inte är något med att byta namn eller sälja hus jag ska ha men resten är bara konstiga ord som jag inte förstår ett jota av.
Betyder den här förvirringen att jag aldrig någonsin kommer att få ett vettigt jobb?

Kommentarer
Postat av: Emelie

Hahaha, fan va krångligt det där låter XP Hoppas det löser sig!

Och lugn bara lugn, man lär sig (hoppas jag.. =P)

2009-04-28 @ 21:55:34
URL: http://emeylie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0