Att gå i barndom igen

Övningskörde idag och körde ännu midre nästan på folk lite här och där. Framsteg? Kanske det. Man kan ju hoppas iallafall.

Sprang runt på stan en timme med allra finaste Kix efteråt och pratade medans vi letade frukt, kläder och böcker. Hon köpte världens mysigaste blandning med honungsmelon, vindruvor och annat gottigt och jag längtade mig tillbaka till barnavdelningen på Lindex. När jag sett världens sötaste klänning med resår i ryggen var jag tvungen att prova och jag fick plats! Länge leve resårryggar! Så nu ska jag bara trolla fram 279 kronor och min lycka är ännu ett snäpp större.


Kommentarer
Postat av: Emelie

Sv: Thanks for the faith you have in me hunny <3



Wow, är det där en klänning från barnavdelningen?? =O I hate you, som kommer i den, haha =P

Men jäklar vilken söt klänning, ser ungefär ut som en jag provade här, men jag blev osäker om jag skulle köpa den eller inte =P Den är svart och vitprickig istället ;P

2009-04-07 @ 14:09:48
URL: http://emeylie.blogg.se/
Postat av: ie

Wow, how cute are you :P

2009-04-07 @ 22:49:19
Postat av: Beelzeboss

Lolita-chan

2009-04-08 @ 19:19:10
URL: http://satan.blogg.se/
Postat av: Älskling <3

DEN ÄR SÅ JÄKLA FIN PÅ DIG! <3

2009-04-12 @ 00:09:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0