I grönsaksdisken på COOP

Jag och mamma var och handlade en massa saker inför min matvecka och står som bäst och letar efter fina tomater när jag ser ett bekant ansikte.
Kerstin, Marcus mamma. Precis som jag hinner känna igen henne går hon fram emot mig och utbrister ett "Hörrödudu!" Hjälp! Kommer hon att vara sur på mig för att jag gjorde slut med honom för snart ett år sedan? Vad vill hon mig egentligen?
Jag tror att hon läste av mitt ansikte för hon hejdade sig och tog ett andetag som för att börja om.
"Hej Elisabeth!"
Lite artighetsfrågor om hur allt är och jag känner hur jag börjar slappna av men kan inte riktigt skaka av mig den konstlade känslan.
Sen kom hon äntligen till saken. Folktandvården i Härnösand ska läggas ner och de har mängder av arkivarbete som de tydligen inte får elda upp som de först trott. Skulle jag vara intresserad av att jobba för 100 kr/timmen den första till artonde maj?
Hon kunde inte lova något men tog mitt nummer så nu har jag kanske en inkomst i början av maj. Hoppas!

Kommentarer
Postat av: Emelie

Fan va det låter great hunny! =D

Och varför oroa sig? Jag minns det som att hon var sjysst hans mamma, och inte borde hon vara sur på dig för att ni gjorde slut, finns inte känslorna där så...

Men låter kanon med ett jobb för dig sötnos! ;D Don't let it interfere with our planes bara! =O Hahaha =P Nädå, hoppas det går bra <3

2009-04-20 @ 21:28:56
URL: http://emeylie.blogg.se/
Postat av: Cissi

Låter toppen! Hoppas du får jobbet :)

2009-04-21 @ 16:58:17
URL: http://ceciliaeklund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0