Jahapp

Pengarna är på väg. Tydligen kan inte försäkringskassan räkna till less than 14 dagar utan tänkte att pengarna gör sig bättre tisdagen efetr 14 dagar har gått....

Blåbärspajtårtan igår var asgod och trots att Susanne låg hemma med halsfluss blev det ändå en mysig kväll. Nu när jag tänker på det finns det fortfarande lite kvar i kylskåpet....

Jens fick ett halsband och en avsugning i present och jag hoppas att de var ungefär lika uppskattade. Nu är bara frågan vad Emelie och Susanne ska få när de fyller år, de har inte riktigt samma möjligheter som Jens....

Kommentarer
Postat av: Emelie

Jag sa ju att han skulle gilla halsbandet, gjorde jag inte? ;) I'm always right, you know that, hehehe ^^

Hahaha, nja, direkt likadana presenter kan du nog inte ge oss, speciellt inte det sistnämnda, haha! XD

Men du hittar nog nå bra gumman, I know that =)

2009-04-28 @ 00:58:00
URL: http://emeylie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0