Morrn

Nu sitter vi åter igen på balkongen med varsin laptop i knät och äter frukost. Jag försöker att ringa till skatteverket om den jävla sedeln men istället för att vara humaniska nog att sätta mig i kö kommer jag till en jävla telefonsvrare som berättar för mig "att det är många som ringer just nu. Försök igen snerae *klick*" Tack så väldigt mycket hörni.
Sen nån gång idag ska jag och Jens förflytta oss ner till hemköp för att köpa vitlöksbröd och grillad kyckling inför kvällens picnic.
Ha en trevlig valborg!

Kommentarer
Postat av: Emelie

Dryga jäklar.. Jag tror seriöst det inte finns nån som gillar skatteverket! XD

2009-05-01 @ 13:31:05
URL: http://emeylie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0