Save Hat!

Det var 25 grader i solen imorse. Balkongfrukost i solen med Jens före vi blev ivägringda för att hjälpa Ante med flytten. Jag fick visserligen inte plats i bilen så jag dumpades utanför lägenheten med mina såpbubblor men det är inte helt fel det heller, mindre Ante om inte annat. Idag slapp jag dessutom stå och hålla i en fiskluktande påse som ett främmande par bett mig hänga på en granndörr och det är inte heller fy skam.
Strosade runt med Kix efter vi var klara hos Fjante och sen gick följde Liv med när Jens bjöd mig på glass. Jag har världens finaste pojkvän!
Nu sitter vi framför South Park och väntar på House och ostkaka. Jag gillar den här dagen.

Kommentarer
Postat av: Emelie

Oooh, va mysigt det låter! :3

Ostkaka?? =O JAG VILL HA! =O Fan va vi ska frossa i det under vår bastukväll, det kan du vara så säker på! XD

2009-04-15 @ 00:03:24
URL: http://emeylie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0