AAAAH!!!!!!!!!

Den sista september ska jag skriva teoriprovet och jag har fortfarande ingen aning om hur en biljävel fungerar! Regler och sånt är skitsamma, de sitter. Men hur hjulen hänger ihop och motorns olika delar är ju bara ett enda stort jagvetinteriktigtvadmeningentingbraiallafall! Fan! Hur ska jag hinna få in allt det på bara en månad? Ok, en månad är rätt lång tid så det går säkert bra men nerverna är ändå igång och spökar alldeles för mycket.

Har fått tag på 4 av böckerna jag behöver in för hösten nu också. I'm so happy, då är det bara en kvar. Om det är någon som råkar ha Kroksmark, Tomas, Den tidlösa pedagogiken, Lund, Studentlitteratur, 2003, 91-44-01564-X liggande hos någonstans så är det bara att höra av sig till mig.

Kommentarer
Postat av: Emelie

Ooh, spännande med teoriprov ;) Kommer gå bra det där gumman ska du se ^^ Jag vet inte om det ens var så mycket frågor om det faktiskt =P

2009-08-22 @ 12:55:25
URL: http://emeylie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0