Elisabeths version av Luciavaka

Var och tittade på Luciakröningen tidigare ikväll. Sjukt nostalgimysigt. Fick efter en hel del väntan dit Kalle som sällskap i kyrkbänken. Iochförsig tror jag helt ärligt inte att han hade gjort någon skillnad under själva cermonin men ville ju ha nån att prata med före och efter, även om han dök upp 3 minuter före det började.
Nu har jag lussevaka med Satan över msn istället. Vi super till ch jag börjar känna att jag måste kontrollera stavningen mer än vanligt medans vi pratar om ondska, aids och annat trevligt. Han lovar att försöka hälsa på så snart som möjligt. I hope he will.

Over and out före jag öppnar tredje (inte så illa som det låter) flaskan för kvällen och fortsätter den här utmaningen.

Kommentarer
Postat av: Beelzeboss

NO LOVE!

ONLY MIGHT AND RAGE!!

2009-12-13 @ 00:17:40
Postat av: emma

hej :) vad gör du?

2009-12-13 @ 00:18:21
URL: http://elsklingsemma.blogg.se/
Postat av: Beelzeboss

EMMA, YOU WHORE!!

2009-12-13 @ 02:24:43
Postat av: Emelie

Haha, ha så trevligt ;D (Jag hade noll Luciakänsla igår kan jag ju säga... Känns inte heller som det är jul om bara 10 dagar!...)

2009-12-14 @ 12:29:04
URL: http://emeylie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0