Men om en timme kan jag ju bänka mig framför TVn igen....

Nu är allt klart på jobbet. Vi gick därifrån efter 1½ timme inklusive lunchen idag. Imorgon ska vi dit och hjälpa till att packa lite men på fredag är jag officiellt arbetslös igen...

Gossip Girl igår var väldigt lite Gossip Girl, egentligen inte alls. Det slutade med att vi pendlade mellan mitt rum och köket och konstant pratade om sex. Inte en helt fel kväll ändå med andra ord men inte riktigt som vi tänkt oss. För övrigt förstår jag inte varifrån folk fått för sig att förra avsnittet skulle vara ett feel-good-avsnitt? Jag var bara upprörd och chockad hela avsnittet igenom, men det kan ju kanske vara kontrasten mot all ilska som de tänkte på? Jag har ingen aning. 

Idag  har jag iallafall varit och bråkat med Nordea och tittat på gymnasiets utställning på konsthallen. No offence till eleverna men det var typ grodan och 3 bilder jag tyckte om. Punkt. Jag borde sätta mig och jobba på CVt och leta reda på sökbara jobb. Och så borde jag sätta mig och plugga teori men det enda jag kan tänka på är att jag vill äta mina kiwis, fast jag inte är hungrig, och att sömn är en klart underskattad sysselsättning....

Kommentarer
Postat av: Emelie

Damn, nu har jag hamnat efter med GG igen XP Får se till att åtgärda det snart =P

2009-05-14 @ 14:53:16
URL: http://emeylie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0