Brutal honesty

Kalle har ett sätt att uttrycka sig mot mig som jag inte är säker på att jag skulle acceptera från någon annan... Tänkte bjuda på lite smakprov här.

Kalle: Asians are so hot, all you other girls look like monsters in comparison.
Jag: Thank you...
Kalle: Well, it's not my fault you were born in the ugly race.

Jag:
Jag vill ha pizza igen [4e gången på en vecka] does that make me fat?
Kalle: Yes.
Jag: D:

Kalle: Du har väldigt definierade ögonbryn.
Jag: Öhm, ok?
Kalle: Well I could say you have pinetrees over your eyes but it felt like you would mind the phrasing.

Och den absolut vanligaste kommentaren, i olika tappningar:
Kalle: You're such a lady...

Kommentarer
Postat av: Emelie

Hahaha, vilka citat alltså! XD Vet inte om man direkt skulle uppskatta att någon säger sådär till en.. XP

2009-11-30 @ 15:27:28
URL: http://emeylie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0