Jag har ett jobb!

Gick hem till Kalle för att plugga igår. Det gick sådär. Efter 10 minuter höll jag på att somna i boken så istället satte vi igång Paranormal Activity som var sjukt bra för att vara amerikansk. Se den!
Vi tillägnade säkert en halvtimme till bråk efter filmen som slutade med att han försökte fila av min näsa med en hårslinga, det gick inte så bra så istället satte han sig och skrev en metallåt om det hela. It is awesome. Vi försökte plugga ett tag till och nu gick det bättre men sen började han gå igång om alla grammatik och meningsbyggnadsfel i sina böcker så det slutade återigen med att böckerna lades ner för en stund. Under denna stund bestämde vi oss istället för att jag numera ska vara manager åt deras band. Jag ska tillochmed få betalt! En krona varje gång jag skäller på någon, en femma för varje gång de repar och sen x% för varje spelning. Det här kan bli kul. Men det kanske inte riktigt är ett tillräckligt jobb att hoppa av skolan för. Inte än iallafall, men jag ska göra dem stora!
På väg till minikrogen för en midnattspizza (som såklart inte blev en pizza utan en kebabrulle) mötte vi Frida och i väntan på hennes tvättmaskin försökte han lära mig att dansa foxtrot men jag snubblade bara runt som en jävla gnu och det slutade med bugg istället. Men rullen var ju god.


Nu ska jag leta reda på någon föreläsning som jag inte vet vad eller var den ska vara för jag kommer inte åt något schema. Önska mig lycka till?

Kommentarer
Postat av: Emelie

Haha, låter som ett spännande jobb det där, congratulations! XD You're gonna do great hunny ;)

2009-10-26 @ 21:21:23
URL: http://emeylie.blogg.se/
Postat av: Mistress

haha, låter som världens bästa idé det där och tids nog kan du nog försörja den på det sättet xD

2009-10-27 @ 19:48:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0