Så ligger det alltså till...

För att förklara hans status på facebook och illa valda symbol bakom sitt MSNnamn.

Jag fick ett SMS igår.
Det var Jens som ville "ta en paus."
Jag trodde inte det behövdes men efter chocken av att bli utslängd ur lägenheten så kanske det är lika bra att jag får tänka.
Jag vet inte ut eller in just nu. Det enda jag vet säkert är att jag vill prata med honom och att han vägrar bevärdiga mig med några svar alls.
Jag vill inte ta mitt pick och pack och flytta hem till föräldrarna igen utan varken varning eller förklaring men nu sitter jag ändå här. Med kläder för en vecka, tandborsten och en flaska shampoo.

Han har tydligen packat ihop det jag lämnade i lägenheten i flyttlådor. Han säger att han kommer att skicka hem dem till mina föräldrar och byta lås på dörren om jag inte hämtar dem och lämnar nyckeln snarast. (helst idag...) 

Är det bara i mina öron det inte låter som en paus? Det känns som att han gör slut men är för feg för att säga det på riktigt. Jag vill vara med honom men just nu är allt bara total förvirring och jag väntar på att få prata och höra vad han vill säga. Före jag blivit dumpad på riktigt vägrar jag flytta ut ur vår gemensamma lägenhet. Så enkelt är det.


Ja, då fick jag ur mig det då. Om nu någon undrade varför jag är apatisk för allt som är utanför skolan. Någonstans måste man ju fly...


Kommentarer
Postat av: Beelz

Den lilla horan!

2009-09-02 @ 14:58:44
URL: http://satan.blogg.se/
Postat av: Emelie

Men men.. Alltså, jag vet inte ens vad jag ska skriva.. Och jag känner mig så efter, har inte varit inne på datan hela dagen, så jag hade ingen aning, annars skulle jag ju ringt dig på 2 sekunder liksom!

Men jag känner mig helt chockad, jag hittar inte ord.. Hur i helvete, alltså... Och det låter så tvärt! Hur han bara slänger ut och börjar packar, wtf! How can he?!?!?!

Ja gumman, jag vet inte vad jag ska säga.. Wanna say the right words and make it better, men det är inte alltid lätt att finna rätt ord.. Men du vet jag finns här för dig, alltid! <3 Love you sweetie! <3

2009-09-03 @ 00:21:10
URL: http://emeylie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0