Yes, I AM that awesome.

Rollspelet i söndags gick bra. Inte alls vad jag planerat. Jag hade planerat storstadsslum med barikader och zombies instängda bakom dem. So far so good, men från och med att killarna lyckades ta sig över barikaderna i sin bensinjak var det verkligen helt improviserat. De fick inte reda på varför de blivit förvandlade, de såg ingen förvandlas, de blev istället jagade och instängda i ett köpcenter och allt var på det hela taget relativt harmlöst.
Men jag har iallafall turen att spela med snälla pojkar. Så de var gulliga och sa att det var ett bra äventyr på det stora hela, och ett fantastiskt första-äventyr, fast jag inte hade någon aning om vad som hände.
Men nu har vi bestämt att vi tar paus över julen coh när vi spelar nästa gång så kör vi en runda (ett äventyr var) Eon före vi spelar mer Neotech. Äntligen! Jag har så sjukt mycket enklare för att vara en försupen och bitter dvärg jämfört med en vapensmugglande babushka...
Nu ska jag fortsätta undvika pluggandet och ge mig ut på stan för presentjakt.

Kommentarer
Postat av: Beelz

NEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEERD!!!



Also: I wanna play too! :<

2010-12-14 @ 18:31:25
Postat av: Emelie

Hahaha, jag fattar typ ingenting av det där, men det låter ju spännande och roligt xD

2010-12-14 @ 19:03:42
URL: http://emeylie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0