Snurrar världen åt rätt håll igen?

Kårfest ikväll, påminn mig om att gå och köpa tequila och citroner efter middagen? Börjar misstänka att skånes nation inte har riktigt sån tequila jag borde dricka. Men jag kanske bara är elak, deras tequila är säkert jättebra. Men jag vill ha min egen...

Fick ett telefonsamtal nyss. Han med telefonjobbet igen, tydligen har han förhandlat mer med arbetsförmedlingen och nästa vecka ska han höra av sig om hur det blir på riktigt riktigt. Förhoppningsvis löser det sig så att jag får ett jobb...

Kommentarer
Postat av: Mistress

Det vore ju skitbra ifall det löste sig! Jag håller tummarna för din skull slave! >W<

2010-01-21 @ 22:17:14
Postat av: Emelie

Oh, kul med kårfest ^^ Känns som jag aldrig är på kårfest.. XP

Good luck with the job ;)

2010-01-26 @ 14:43:08
URL: http://emeylie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0