Majuppdraget och Mary Kay

I FUCKING MADE IT!

Idag bjöd jag över Emelie för att ha en Mary Kayvisning för mig, Susanne, Kix och Nike. Så hon fick sitta och berätta lite om massa olika hudvårdsprodukter som vi provade, så nu har mina händer uppnått en helt ny dimension av mjukhet.
Det fanns alldeles för mycket som man insåg var asbra grejer och ville ha, men som jag med en liten förnuftig röst i huvudet också insåg att jag aldrig skulle komma ihåg att använda. Men lite fastnade man ändå så jag har nu köpt tre produkter att smeta på i ansiktet. Which reminds me, måste föra över pengar. Slå på mig lite, tänkte ju göra det före jag hamnade här. There.
Men sen kom det läskiga i visningen som jag verkligen fasat inför: mascaran.
Ja, ni vet ju själva hur illa det är så behöver inte gå in mer på det.
Så jävla nervös så det är fan inte roligt, satt med borsten nån cm från ögat och tvekade hur länge som helst (jämfört med de andra iallafall) före Emelie fick börja prata mig igenom det. Jag var nära att gråta från första gången jag kände motståndet mot ögonfransarna och mina händer svettades så mycket att det var ett jävla projekt att byta hand när jag var klar med det första ögat.
Men jag gjorde det! Fattar ni hur jävla stolt jag är?
Så nu har jag köpt en mascara också, mängdträning ni vet.


Direkt efter, syns iofs inte så bra men men..


Kommentarer
Postat av: Emelie

Visningen var jättekul! =D Och du var jätteduktig med mascaran sötnos, I told you you could do it ;) <3

2010-05-23 @ 19:00:30
URL: http://emeylie.blogg.se/
Postat av: Anonym

Bra kämpat!! tehehe~~

2010-05-24 @ 17:22:58
Postat av: Erika H

oj, mitt namn försvann >_<)/

2010-05-24 @ 17:24:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0