Braaaaiinsssss....

Så var biljetterna till och från Stockholm bokade. Den 19e flyger jag (gratis!) ner för att gå med i Stockholm Zombiewalk, och under helgen ska jag få sova på Dilde och Jonas soffa.
Men det har varit så himla kul att vara zombie i Sundsvall den här sommaren och så fick jag facebookinbjudan, där över 1000 redan anmält sig och så mindes jag nollningen i höstas där jag vann två gratisbiljetter (enkla resor) mellan Stockholm-Sundsvall och insåg att de ändå ska gå ut i spetember.
Så om två veckor flyger jag söderut för att kleta ner mig med blod igen. It's gonna be legendeathly!


Gruppfoto från när jag var zombiestatist i juli.
Filmen ska heta "Levande Skugglik Död", ni vet mer när jag gör.


Kommentarer
Postat av: Emelie

Flyga gratis? Nice ;) Ha så kul på zombiewalken =)

2011-08-05 @ 12:40:21
URL: http://emeylie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0