Januariuppdraget 2.0

Jag fortsätter som sagt med förra årets nyårslöfte.
Första skolveckan så fick jag ett telefonsamtal från någon tjej på Model Lab, tydligen hade Kix varit modell åt dem någon gång och angett mig som någon som skulle kunna vara intresserad, så ville jag vara sminkmodell? Jag fick ta med mig upp till 4 kompisar, så utan att tveka bjuder jag med mig Jessica och Erii som nappar om möjligt ännu ivrigare.
Tyvärr visade det sig igår att Jessica blivit dubbelbokad som fotograf åt några andra så hon prioriterade bort oss, men jag och Erii höll humöret uppe och lekte modeller ändå.
Mellan skolan och fotograferingen hade vi några timmar att slösa bort så vi gick på stan och köpte spel på leksaksbutiken, något med fiskar man spelat som barn och vi vill förvandla till en dryckeslek och jag köpte ett utreat twister. Sen hamnade vi även på VeroModa där de hade ett bord där allt kostade 50:- och alla reagrejer i hela butiken var "tag 2, betala för 1", sagt och gjort tyckte vi och drog med oss halva bordet till omklädningsrummen, vi köpte dock bara två tröjor var, varav en var samma tröja i olika färger. Skitbra för kompisfoton tänkte vi. (Även om det inte blev något bra kort där man tydligt såg att vi hade matchande tröjor.)
När vi hittat oss fram till dit vi ska så får vi sätta oss i höga sminkstolar, sminköserna frågar om vi har särskilda önskemål och jag ser ut som ett frågetecken medans Erii glatt berättar hur han vill ha sin ögonskugga. Trots mina obefintliga önskemål/instruktioner så lyckas hon ändå göra ett bra jobb med någon festsminkning före jag och Erii springer iväg till en toalett och byter till våra nya tröjor och fluffar våra hår.
Fotografen var någon ung och glad kille, även om han ibland verkade ha rätt dålig koll på vad han ville att vi skulle göra, vi bestämde i efterhand att det var därför det inte alltid såg lika bra ut på fotot som det kännts i rummet. Men jag och Erii hade himla kul ändå med våra små insidejokes som han lite nervös-artigt försökte skratta med i, it was almost cute.




Det syns tyvärr inte på den här lilla ytan som min blogg erbjuder, men på övre kompisbilden på mig och Erii har han helt fantastiskt lysande blå ögon. Det är synd att ni inte ser hur fina de är...

Kommentarer
Postat av: Beelz

shit alltså, andra bilden: Faptastic!

2011-01-21 @ 20:11:41
URL: http://superfuck.blogg.se/
Postat av: Thorssa

Diggar första bäst. :D

2011-01-21 @ 20:46:18
URL: http://sikorka.blogg.se/
Postat av: s.

Superfina bilder! Jag kan inte utnämna en favorit bland de två första.. svartvitt och färg är ju inte samma sak liksom. Du borde göra förstoringar och sätta upp på väggen :D

2011-01-21 @ 21:52:39
URL: http://sandralinneas.blogspot.com
Postat av: Emelie

Ååh va fina bilder! Jag fick också ett samtal om det där, men jag bor ju inte i svall, svårt då =( Jag vill också!

Älskar första och andra bilden grymt mycket! Snygging! <3

2011-01-21 @ 22:38:13
URL: http://emeylie.blogg.se/
Postat av: Beelz

nr 2 blev "Perdy Girl of the day" i ett inlägg. You'll be a famous sex-machine in no time!

2011-01-25 @ 23:16:15
URL: http://superfuck.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0