Latmaskande

Idag är jag exceptionellt slö.
Jag har tillbringat dagen med facebook och film. Men jag vill inte slösa på Thorssas hårddisk i onödan så jag vill inte ladda ner de filmer jag känner för, och jag orkar inte klä på mig och pulsa genom snö så att jag kan gå hem och ladda ner dem till min dator. Alltså tittar jag via Youtube. Det är fruktansvärt drygt att behöva klicka upp en ny del av filmen var 10e minut, men jag slipper känna mig lika elak.
Nu ska jag se om jag kan se hela Piratestriologin via dem. Den första finns iallafall tillgänglig.

Kommentarer
Postat av: Beelz

Du kan ju ta bort filmen efteråt?

2011-01-16 @ 19:05:40
Postat av: Emelie

Ååh, skulle också gärna haft en lat dag idag!

2011-01-16 @ 19:34:53
URL: http://emeylie.blogg.se/
Postat av: Thorssa

Skulle du tanka nåt, så ta inte bort dem. Vill behålla min ratio :D

2011-01-17 @ 01:41:50
URL: http://sikorka.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0