Nytt år, ny lista

Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut? En del, men det kommer ut på nyårs-uppdrags-listan-inlägget.
 
Har du några nyårslöften? Prova nya saker så ofta som möjligt. Ja, efter 3 år så börjar det bli ont om nya saker att hitta på varje månad. Försöka skärpa till studierna.
 
Blev någon/några av dina vänner föräldrar i år? Nja, jag vet en hel del som blev, men ingen som var min kompis. (Däremot gifte sig två stycken.)
 
Vilka länder besökte du? Storbrittanien.
 
Vad önskar du att du gjort mindre? Varit så jävla lat 
 
Bästa minnet från 2012? Oj, finns många. Poleart, London, fina stunder med Erik~~
 
Bästa köpet? Nya datorn! 
 
Vad spenderade du mest pengar på? Dansandet. Men som klumpsumma var det Londonresan med Emelie. 
 
Gjorde någonting dig riktigt glad? Absolut!
 
Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år? Gladare 
 
Favoritprogram på TV? Hahahahhahahahahaha! Bara ett? Hahahahahahhahaha!
 
Vad ser du mest framemot med år 2013? Jag ska ta mig ner i spagat före 2013 är slut.
 
Blev du kär i år? Nej.
 
Har du haft ett förhållande under 2012? Japp, 3 år med Erik nu <3
 
Vem har du umgåts med mest? Erik och Kalle. 
 
Vad gjorde du på din födelsedag? Åt chili con carne och tvingade folk att spela twister med mig.
 
Blev året som du har tänkt dig? Bitvis.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0